maandag 12 augustus 2013

Pure Gumption

Hallo allemaal,

Een poos geleden vroeg een arts bij mij in het ziekenhuis om een aantal kaarten te maken voor assistenten, die promoveerden. Dat vind ik zelf best een lastige klus. Het liefst had zij dat ik allemaal dezelfde kaarten zou maken, maar dat is zo frustrerend. Het heeft daarom even stil gelegen, maar afgelopen weekend ben ik er toch weer mee verder gegaan.

Onderstaand een kaart, die lijkt op de kaart die ik vorige week maakte voor mijn goede vriend Cor (de man van ons mede designteamlid Ankie), die jarig was.


Gebruikte materialen:
Cardstock: Very Vanilla
Inkt: Pool Party, Crumb Cake, Gumball Green en Calypso Coral
Washi Tape: This & That
Stempelset: Pure Gumption
 
Ik vind hem zelf wel aardig gelukt en hoop dat jullie dat ook vinden! 
 
groetjes,
 
Maaike

1 opmerking:

  1. Wat een toffe kaart met de hexagons, heel erg
    leuk en hiermee kan je eindeloos variëren ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen