maandag 29 december 2014

Winnares thema december 2014

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het al weer tijd om de winnares bekend te maken van het thema winter/Kerst van december 2014.

Er waren, waarschijnlijk door de drukke tijden, niet zo heel veel inzendingen, maar al met al was het voor de designteamleden niet zo makkelijk om te kiezen. Het waren zulke verschillende kaarten, die ingestuurd waren.

Maar goed, met heel veel overtuiging is er toch een winnares uitgekomen en dat is .......


 
 
Het is een heel ander kaartje dan wat wij normaal gesproken gewend zijn en misschien juist daarom is zij bijna unaniem gekozen tot winnares. Ik vind hem persoonlijk ook errug leuk!
 
Anita, van harte gefeliciteerd met deze overwinning. Ik zal je binnenkort de button sturen die je op je blog mag plaatsen en een mailtje met het vervolgtraject. Jij mag je in ieder geval gastdesigner van de maand januari 2015 noemen!
 
groetjes,
 
Maaike
 

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat ik gekozen ben! Vind het een leuke jaar afsluiter! ;-)
    Dankjewel team dat ik gekozen ben. Ik wacht het mailtje af.
    En natuurlijk vind ik het leuk om gast desinger te mogen zijn.
    Groetjes Anita en een fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen